Barion Pixel

Sat nam, üdvözöllek,

 

Nézd meg a Program bevezető és instrukciós videóit, mielőtt belevágsz a Programba és megkezded a gyakorlást:

 

Kezdésként nézd meg ezt a videót melyben a program felépítéséről beszélek

És ha még sosem gyakoroltál kundalíni jógát ezt a videót is nézd végig

A gyakorláshoz használt mantrák:

Kezdőmantra: On(g) Námó Guru Dév Námó (3-szor)

Az Adi mantrával ráhangolódunk a belső magasabb énünk rezgésére. Az ONG “a határtalan teremtő erő minden jelenség és cselekedet mögött”. (“Om” vagy “Aum” az abszolút és formában meg nem jelent Isten neve). A NAMÓ “tiszteletteljes üdvözlet, hívás”, GURU “a belső megvilágosító bölcs erő / tanító”, DEV jelentése “isteni, belső”. Együttes jelentése: “Belső bölcsességhez fohászkodom. “Meghajlok a finom, belső bölcsesség előtt, meghajlok a belső, isteni tanító előtt.”

Védelmező mantra: Ád Guré Námé, Dzsugád Guré Námé, Szát Guré Námé, Szri Guru Dé Vé Námé

Ez a Mangala Charan mantra, melyet védelemre kérünk. Az emberi test körüli elektromágneses mezőt borítja be egy védelmező fénnyel. Jelentése: “Meghajlok a legfőbb (belső) Tanítóm előtt, Meghajolok az elmúlt korok bölcsessége előtt, Meghajolok az Igaz Bölcsesség előtt, Meghajolok a végtelen, láthatatlan bölcsesség előtt.”

Zárómantra: Szát Nám (3-szor)

A Szát azt jelenti Igazság, a Nám nevet jelent. Tükörfordításban annyit jelent, hogy “Igazság a Nevem”, de valódi jelentése ennél jóval többet mutat. A Szát, a mindenek igazsága, az Isteni rész, a Nám pedig a forma maga. Ezzel a mantrával azt fejezzük ki, hogy a Végtelent a végesbe hívjuk, és fel is ismerjük ennek lehetőségét. Üdvözlésként a Szát Nám annyit jelent, hogy látlak téged, látom a lelked és az igaz lényed.

 

 

További segítség a gyakorláshoz:

Meditációs ülések

A helyes tűzlégzés

Gyakorolj, ahogy időd engedi:

Szeretnéd a legtöbbet kihozni a programból, de limitált a gyakorlásra szánt napi és heti időkereted?

Az alábbi elköteleződési sávjaink olyan iránymutatóak, melyeket ha nagyjából betartasz, mi biztosak vagyunk abban, hogy sokat merítesz a programból. Ha pedig kevesebb, vagy több időd lesz a mindennapokban, hozzátehetsz vagy visszavehetsz a gyakorlásból bármikor.

Kezdő gyakorlás - Napi 15-20 perc, heti 1-2 óra

> Végezd el a napi ajánlott meditációs gyakorlást (kb. 15 perc)

> A meditációs gyakorlás után válaszolj néhány naponta egy kérdésre a önismereti az munkafüzetből (kb. 5 perc)

> Nézd meg a heti tanítás videót vagy jógi tipp-et (kb. 10-20 perc hetente)

> Csináld meg egyszer egy héten a jóga órát és (kb. 60-75perc)

Haladó gyakorlás - Napi 15-20 perc, heti 3-4-szer kb. 1 óra

> Végezd el a napi ajánlott meditációs gyakorlást (kb. 15 perc)

> A meditációs gyakorlás után válaszolj néhány naponta egy kérdésre a önismereti az munkafüzetből (kb. 5 perc)

> Nézd meg a heti tanítás videót vagy jógi tipp-et (kb. 10-20 perc hetente)

> Csináld meg egy héten 3-4 szer a jóga órát vagy az ajánlott havi kriját a mélyebb tapasztalás érdekében (1x kb. 60-75perc, és 3x 20-30perc)

 

 

Mindent bele - Napi kb. 75 perc, heti 1-2 óra

> Végezd el a napi ajánlott meditációs gyakorlást (kb. 15 perc)

> A meditációs gyakorlás után válaszolj néhány naponta egy kérdésre a önismereti az munkafüzetből (kb. 5 perc)

> Nézd meg a heti tanítás videót vagy jógi tipp-et (kb. 10-20 perc hetente)

> Csináld meg minden nap a héten a jóga órát vagy az ajánlott havi kriját a még mélyebb tapasztalatszerzés érdekében (1x kb. 60-75perc, 6x 20-30perc)

 

Lépj be a közös csoportunkba, ahol:

(Kattints a képre)

– bármikor kérdezhetsz 

– megoszthatod a tapasztalataidat

– állandó motivációt kapsz a gyakorláshoz

– kapcsolódhatsz más hozzád hasonló tudatos lelkekkel

 

Nem megy valami, segíthetünk? írj nekünk:

info@satnamjoga.hu